Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział I. Pojęcie, geneza i rozwój marketingu ; Rozdział II. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem ; Rozdział III. Badania marketingowe ; Rozdział IV. Konsument i uwarunkowania jego zachowań (Model zachowań konsumentów, Czynniki wpływające na zachowania nabywców, Proces podejmowania decyzji zakupu) ; Rozdział V. Segmentacja i pozycjonowanie produktu ; Rozdział VI. Produkt i proces jego rozwoju (Pojęcie produktu w marketingu, Klasyfikacje produktów, Planowanie nowego produktu, Cykl życia produktu, Struktura asortymentowa, Marka, Opakowanie, Zadania menedżera produktu ; Rozdział VII. Cena i jej kształtowanie ; ROZDZIAŁ VIII. Dystrybucja jako element marketingu (Istota, funkcje i integracja dystrybucji z pozostałymi elementami marketingu, Kanały dystrybucji oraz ich charakterystyka, Determinanty pionowej struktury dystrybucji, Organizacja fizycznego przepływu produktów) ; Rozdział IX. Komunikacja marketingowa (Planowanie komunikacji marketingowej, Reklama, Public relations, Promocja sprzedaży, Promocja osobista) ; Rozdział X. Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym (Istota obsługi klienta oraz jej elementy, Marketingowy aspekt obsługi klienta, Rola logistyki w realizacji poziomu obsługi klienta, Obsługa klienta jako płaszczyzna łącząca marketing i logistykę, Pomiar poziomu obsługi klienta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej